Novi Beograd
Bulevar maršala Tolbuhina 34a

Besplatna isporuka za porudžbine preko 12.000din

064 900 04 56

PON-PET 08h-21h
SUB 10h-18h

AKCIJA!

Whey protein 2270g

5,420.00 RSD

Dodaj u listu želja
Dodaj u listu želja

Dodatne informacije

Ukus

Čokolada, ČOKOLADA – LEŠNIK, JOGURT – JAGODA, JOGURT – VIŠNJA, Natural, POMORANDŽA, Vanila

OPIS PROIZVODA

Protein surutke je sigurno najpoznatiji suplement kada je u pitanju izgradnja mišića i toga smo svi svesni. Ono što većina ne zna je da pomaže ne samo one koji žele jače bicepse, već i one koji žele manje obime. Postoji par definisanih načina na koji proteini pomažu smanjenje težine ali i drugi pozitivni efekti na ljudski organizam.

Whey protein pospešuje rast i razvoj mišića

Mišićna masa prirodno opada starenjem ovo obično prati i dobijanje masnih naslaga koje dovode do povećanog rizika mnogih hroničnih bolesti. Ova promena tela se može usporiti, preduprediti ili preokrenuti pomoću adekvatne ishrane i treninga sa opterećenjem.

Ovaj trening u kombinaciji sa hranom visokog sadržaja proteina ili proteinskim suplementima daje odlične rezultate. U proteinu surutke ima mnogo amino kiselina razgranatog lanca među kojima se posebno izdvaja Leucin kao najjači anabolik tj. najjači promoter rasta mišićne mase.

Amino-kiseline se razlažu čim se nađu u organizmu i apsorbuju u krvotok. Krv prenosi ove amino-kiseline do mišićnog tkiva i pokreće proces dalje izgradnje mišića.

Whey protein smanjuje glad i pomaže smanjenje ukupnih telesnih masnoća

Poznato je da protein pomaže u smanjenju težine jer je upravo on makronutrijent koji stvara najduži osećaj sitosti i smanjuje glad. Ovo rezultuje manjim unosom kalorija tokom dana. Mnoge dijete teško se isprate jer uskraćuju hranu, a ovo obično teško pada i zbog toga se obično od ovakvih dijeta brzo i odustane.

Izazov je smanjivanje dnevnog unosa kalorija a da pritom izostane osećaj gladi. Istraživanja su dokazala da unosom od 25% dnevnih potreba energije iz proteina smanjuje osećaj gladi za 60% i pogotovo za jelom u kasnijim večernjim satima za čak 50%.

Ovo svojstvo pripisuje se amino-kiselinama razgranatog lanca koje su u proteinu prisutne i one su te koje prouzrokuju sve pozitivne efekte. Preporuka je dakle da se već mora uveče jesti onda umesto obroka popije proteinski šejk.

Redovnim vežbanjem (gde se prvenstveno podrazumeva trening sa tegovima) i istovremenim pojačanim konzumiranjem proteina ne samo da se sprečava se gubitak mišićne mase, već se potpomaže njihov rast.

Znamo da masnoće imaju višestruko veću zapreminu od mišića, pa se tako topljenjem masti i zamenom za mišić smanjuju centimetri. Takođe ukupan procenat masnoće organizma će padati. Čak iako ne dođe do gubitka na težini, Vaš sveopšti fizički izgled biti bolji.

Preporučeni dnevni unos proteina

Normalan unos ukupnih proteina je od 0,8 – 1,2 g po 1 kg telesne mase. Dakle, to bi bilo oko 80 g dnevno za osobu od 80 kg. Međutim, kod fizički aktivnih osoba i onih koji bi da povećaju mišićnu masu ovaj odnos se povećava.

Ovo se  odnosi na ukupnu količinu proteina unetih tokom dana, dakle treba uzeti u obzir i protein unet putem hrane i samo razliku treba nadomestiti suplementacijom.

Način upotrebe

Whey Protein se koristi tako što se 1 merica (32g) proizvoda izmeša sa 250 ml hladne vode. Kao dodatak ishrani uzimati 1 put dnevno i to 30 minuta nakon vežbanja, a ostalim danima (kada se ne trenira) odmah nakon buđenja.

Sinteza mišićnih proteina je povišena i do 24h nakon treninga sa opterećenjem (tegovi), ali najveći rast i obnova su prisutni u prvih nekoliko sati. Zbog toga je bitno da se Whey Protein konzumira odmah nakon završenog treninga. Proizvod čuvati čvrsto zatvoren na temperaturi od 5 – 30 C0, daleko od direktnih uticaja toplote, vlage i svetlosti. Preparat koristiti u roku 6 meseci od datuma otvaranja.

NAČIN KORIŠĆENJA

Whey Protein se konzumira tako što se 1 merica = 30g proteina sipa u šejker ili blender i izmeša sa 200 – 250 ml vode ili mleka.

Kao dodatak ishrani uzimati 1 put dnevno i to 30 minuta nakon vežbanja, a ostalim danima (kada se ne trenira) odmah nakon buđenja. Sinteza mišićnih proteina je povišena i do 24h nakon treninga sa opterećenjem (tegovi), ali najveći rast i obnova su prisutni u prvih nekoliko sati. Zbog toga je bitno da se Whey Protein konzumira odmah nakon završenog treninga.

Proizvod čuvati čvrsto zatvoren na temperaturi od 5 – 30 C0, daleko od direktnih uticaja toplote, vlage i svetlosti. Preparat koristiti u roku 6 meseci od datuma otvaranja.